جک پ ن پ

طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه ، رفتم درشونو زدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد !

=========================

میگم ایشون رتبه یک کنکور شدن یکی برگشته میگه:دقیقایک؟؟؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یک و شش دهم شده، جزء صحیح گرفتیم شد یک

=========================

داشتم تو پارکینگ نایلونای روی صندلی ماشینو میکندم اومده میگه ماشین خودته؟ نو خریدی؟پ ن پ لواشکه دارم نایلونشو میکنم دور هم بخوریم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:جک پ ن پ, | 15:23 | نویسنده : رضا خسروی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • جدایی راحت